شنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

جورجیا: یک مرد آمریکایی به‌خاطر خودداری مادرش از اتو‌کردن لباس‌هایش او را به گروگان گرفت!

رابرت ادوارد که 29‌سال سن دارد پس از اینکه مادرش گفت لباس‌هایش را باید دیگر خودش اتو کند اسلحه‌اش را برداشت و به‌سمت او حمله کرد.

بعد از آگاه‌شدن نیروهای پلیس به‌وسیله همسایه‌ها، او 6‌ساعت اسلحه‌اش را به سمت مادرش گرفت و تهدید کرد در صورت نزدیک‌شدن نیروهای پلیس به خانه، او را می‌کشد! این ماجرا سرانجام با دخالت نیروهای پلیس پس از 6‌ساعت تمام شد اما این آقا در کلانتری هم در توجیه کارش تاکید کرد که اتو‌کشیدن، یک کار زنانه است و یک مرد به‌هیچ عنوان نباید دست به اتو بزند! رابرت اداورد قرار است به‌زودی با شکایت مادرش محاکمه شود.

هشت‌پا، حکم قهرمانی اسپانیا را امضا کرد!

برلین: پل، هشت‌پای معروف پیشگوی جام جهانی، اسپانیا را به‌عنوان قهرمان جام جهانی و آلمان را به‌عنوان تیم سوم معرفی کرد. این هشت‌پا که تاکنون همه پیش‌بینی‌هایش درست از کار درآمده در آخرین قدرت نمایی خود پس از دقایقی به‌سراغ صدف محفظه اسپانیا رفت و این کشور را  قهرمان جام‌جهانی معرفی کرد.

این هشت‌پا پس از پیش‌بینی دیدار پایانی که به‌طور زنده در تلویزیون اسپانیا پخش شد، دیدار رده‌بندی را هم پیش بینی کرد. پل از جعبه آلمان صدف خود را برداشت تا این تیم برنده دیدار رده‌بندی مقابل اروگوئه باشد. این پیش‌بینی باعث عصبانیت اسکار تابارز، سرمربی تیم‌ملی اروگوئه شد و او اعلام کرد که اروگوئه با شکست آلمان به مقام سوم دست پیدا خواهد کرد تا به خیال‌پردازی‌های طرفداران این هشت‌پا پایان دهد.

جاده در گرما آب شد‌

هنان: ده‌ها خودرو در یکی از جاده‌های استان هنان چین به‌خاطر آب‌شدن آسفالت بر اثر گرمای شدید هوا گرفتار شدند! مسئولان این استان اعلام کرده‌اند شدت تابش نور آفتاب در این منطقه به‌حدی است که گرمای سطح آسفالت خیابان‌ها و جاده‌ها به‌بیش از 70‌درجه سانتیگراد  رسیده است.

این مسئله باعث شد که در یکی از جاده‌های اصلی این استان بیش از 200‌متر از آسفالت به‌طور کامل ذوب شود و ده‌ها خودرو از جمله چند تاکسی و آمبولانس در راه بمانند. رانندگان این خودروها مجبور شدند با استفاده از جک، چرخ‌های خودروی خود را بیرون بیاورند. مسئولان راهداری چین اعلام کرده‌اند که آسفالت این جاده باید مورد بازبینی قرار گیرد و در صورت رعایت‌نشدن استانداردهای لازم، شرکت پیمانکار آن به‌زودی مورد تعقیب قضایی قرار می‌گیرد.

تلاش مادربزرگ برای رکوردشکنی

تفلیس: یک مادربزرگ گرجستانی در تلاش است تا نامش را به‌عنوان مسن‌ترین فرد جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند. آنتیسا خیواچاوا که در دهکده‌ای کوهستانی در گرجستان زندگی می‌کند می‌گوید به‌تازگی جشن تولد 130‌سالگی‌اش را برگزار کرده است.

مدارک تولد او در زمان درگیری‌های گرجستان از بین رفته است اما مقام‌های دولتی اعلام کرده‌اند که گذرنامه این خانم می‌تواند سنش را ثابت کند. پسرش می‌گوید مادرش هیچ‌گاه بیمار نشده و همیشه در حال کار در خانه یا مزرعه بوده است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال گرجستان در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اعلام کرده است که این خانم در 8‌جولای 1880‌به‌دنیا آمده و در سال 1965‌بازنشسته شده است. یک زن فرانسوی با 114‌سال سن این روز‌ها رکورد مسن‌ترین فرد جهان را در اختیار دارد.

کد خبر 111302

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز